Familjen Jerresand

I den här bloggen kommer ni kunna följa vårt, familjen Jerresands, vardagliga liv.
Allt från skratt å tårar, motgångar och medgångar.
16/11 2010 hände någonting som kom att förändra våra liv för alltid, 2 blev 3!
Våran efterlängtade lilla prins, Viggo, föddes.
18/8 2012 Blev vi Herr & Fru Jerresand! <3
25/11 2013 Föddes vår 2a prins, Viggos lillebror Love!

Min förmiddag!

Ja, bilden talar för sej själv, hela förmiddagen och morgonen har jag ägnat åt att först plugga historia och sen en lång matte lektion! Nu lite mat i magen å sen blir det en historia lektion innan dagen avslutas med en lektion i samhälle!

Men sen blir det en snabbvända på biblioteket och hämta ut en bok dom jag väntat på som ska läsas i engelskan!
Sen ska jag faktiskt försöka hämta Viggo lite tidigare idag och åka hem och bara gosa och busa med min lilla prins! Hoppas jag hinner hämta honom innan 16.30 iaf så det blir lite kortare dag för honom idag iaf :)

Kram på er!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sofia
skriven :

Du har en annan bok än vad jag hade iaf, så det gjorde ju inget att jag inte hittade mig