Familjen Jerresand

I den här bloggen kommer ni kunna följa vårt, familjen Jerresands, vardagliga liv.
Allt från skratt å tårar, motgångar och medgångar.
16/11 2010 hände någonting som kom att förändra våra liv för alltid, 2 blev 3!
Våran efterlängtade lilla prins, Viggo, föddes.
18/8 2012 Blev vi Herr & Fru Jerresand! <3
25/11 2013 Föddes vår 2a prins, Viggos lillebror Love!

Babymassage

Idag har jag och Love varit iväg på babymassage, första gången av fem.
Vågar nog påstå att Love tyckte det var riktigt mysiga, låg där å skrattade å pratade mest hela tiden.
Så det ska bli skoj å se om han fortsätter gilla de.

Gick ju på babymassage med Viggo också när han var liten och han tyckte de var jättemysigt kommer jag ihåg.
Så känns riktigt skoj att få gå samma kurs igen, tror jag ska fråga Viggo om han vill ha massage någon kväll, kanske kan få honom att slappna av och varva ner lite inför natten.
Kan vara mysigt för honom å få en alldeles egen mysstund med mamma sin också kanske :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sofia
skriven :

Det tror jag han skulle gilla :))